Húsvét

 2010.04.04. 19:05

Különböző nációk, különböző szokások. A lehető legtöbbet meg akartuk közülük tartani. Szombat este egy közös hagyományos vacsival indítottunk, és megsütöttem életem első kalácsait. :)

Volt még spanyol torrijas, svéd szószos halak, német barna kenyér, magyar és svéd kolbász, amerikai gombás-zöldbabos cucc, német és svéd krumplisaláták, nemzetközi mindentbele-torta, gyümölcssaláta...

Ma reggelre az egyik nyuszi csokitojásokat aggatott a konyha különböző részeire. Dekorációnak tyúkokat is hajtogattunk. Én délelőtt tojásokat festettem, jobb híján átlátszó körömlakkal, majd hagymahéjjal.

Magdával elmeséltük a többieknek a locsolás hagyományát, de persze a tradícionális hidegvízzel-ébresztős verzió jobban tetszett nekik, így egy kicsit tartok a holnap reggeltől. :)

Idei kedvenc locsolóverseket kommentben várom, tojást válasszatok a képről! :)

 

Kellemes húsvétot mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lommalounge.blog.hu/api/trackback/id/tr101894410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

carpinusbetulus 2010.04.05. 10:27:26

Messzi honba szakadt Fruzsi,
Soká ér hozzád a nyuszi.
Addig virtuális vízzel
Locsollak meg én jó szívvel.
Versemet, hogy elmondtam szépen,
A középső felső tojást kérem.

AttA 2010.04.05. 11:54:14

A szobádban jártam,
Néhány növényt láttam.
El akart hervadni,
Kell-e locsolni?
:P Ez persze csak vicc, majd kapsz igazi locsolóverset is;)

Ervin nagypapa 2010.04.05. 13:02:52

HUsvét vasárnspján kellemes délutánt töltöttünk nálatok, és sokat emlegettünkn. Ügyetlen vagyokj az emailozásban, ha addig me,m taéálok módot rál, köszöntelekt születésnapod alkalmából és sokat és bűszkén gondolok rád. Ervin nagypapa-

Gyertyán Balázs 2010.04.05. 14:55:10

@AttA:
Ez persze csak vicc, már rég elszáradtak! :D

Duffman 2010.04.05. 20:07:33

Kalááááács... mmm, nyami:)

nagy mihály 2010.04.05. 23:42:45

Én már öreg kertész vagyok
Virágokat locsolgatok....de én meglocsoltam a virágaidat, a kaktuszokat permetezve...
Sababad-e locsolni??
Én az alsó balt kérem.
A kalácsokhoz gratula.. szépen mosolyogtok..P. Np

nagy mihály 2010.04.07. 00:15:15

Jó husvéti vacsora volt, sonka, vastag-főtt kolbász, - nem tudod az milyen finom igy megfőzve, - tojás felszeletelve, ecetes torma és kalács hozzá. Sokféle süti és sokféle kölni, a fiúk locsoltak és nagyon jó verseket mondtak. Kindertojást kaptak. Ez is jó húsvét volt. Cika.

Dina keresztmama 2010.04.08. 11:07:57

Kedves Fruzsikám! Közeledő születésnapodra őszinte szeretettel kívánok Neked sok-sok örömet, sikereket. Isten éltessen sokáig!
Nagy élvezettel kísérem figyelemmel a beszámolóidat, szinte ott érzem magam , ahol Te jársz
Nagyon jó stílussal írsz, jók a képek, különösen a mosolygós kalácsok tetszettek.
Várom a további beszámolókat, és kívánok sok sikert a tanulmányaidhoz.
Szeretettel ölellek: Dina keresztmama

nagy mihály 2010.04.09. 23:52:44

Fruzsikám büszkén dicsekszem minden barátunknak,hogy milyen ügyes unokám van. Még fára is tud mászni. De a munkája is kiváló, nagyon méltányolom az ottani követelményeket, hát egy kertépitő mérnöknek mindent tudni kell...Már ott van Apu jó ünneplést Vele együtt. Cika
süti beállítások módosítása